Förvirrad, förlorad, för djupt nere

Helt vilsen och borta. Förlorad inom mig själv. Det är svart inuti mig, jag hittar inga svar eller lösningar. Borttappad på vägen någonstans. Egentligen vill jag bara ligga i sängen och stirra in i väggen. Det är jobbigt att blunda, det är då jag ser allt det svarta. Vill bara lägga mig ner och inte göra någonting, vara apatisk. Fast det funkar inte, inte i denna värld. Det funkar inte att man gör så helt enkelt, man måste ha ett lyckligt liv med kärlek, vänner och pengar. Synd att sånt inte kommer gratis och att det inte löser allt.
Min önskan var att få piller från psyk som skulle bedöva mig från allt, men nu när jag fått både ångestdämpande och antidepressiva så är jag rädd för att använda dem. De kommer göra mig ännu mer socialt och psykiskt handikappad. De antidepressiva gör mig till och med sämre ett tag innan det blir bättre. Fan, denna totala förvirring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0